1. Zašto da kupujem u Popust Shop prodavnici?
Zato što su kod nas cene ubedljivo najpovoljnije sa najvecim popustima
2. Koliko moram da čekam na narudžbinu?
Vreme potrebno da se porudžbina pripremi i pošalje je jedan do tri radna dana.
3. Zašto su neophodni moji lični podaci?
Vaši lični podaci su neophodni da bi smo mogli brzo, tačno i precizno da isporučimo pošiljku na vašu adesu.
4. Da li imam pravo na reklamaciju ili zamenu proizvoda?
Da imate pravo na reklamaciju. Naružbina se može vratiti u periodu od 14 dana i to u originalnoj ambalaži, nekorišćenja i sa pratećom dokumentacijom.
5. Da li dobijam garanciju uz proizvod?
Garancija se dobija uz proizvod za koji je predviđena garancija.Garanciju izdaje sam uvoznik ili dobavljač. Popust Shop samo overava garantni list. Nije nosilac garantne obaveze.
6. Koliko sam zaštićen u Popust Shopu?
Naša zakonska obeveza je da zaštitimo privatnost naših kupaca i to nam je prioritet.Popust Shop se obavezuje da neće davati ni ti koristiti vaše podatke u druge svrhe.
7. Da li mogu da dođem u Popust Shop i lično pogledam artikle?
Na žalost ne. Mi smo internet prodavnica,ceo naš asortiman možete videti ovde.
8. Kako da platim?
Pouzećem se plaćaju artikli. Pravna lica plaćaju po profakturi.
9.Kako isporucujete kupljene artikle?
Uslugu dostave transporta za nas vrši BEX kurirska sluzba.